Kompleksowy program, dzięki któremu uporasz się z problemem nadmiernego podjadania słodyczy
i objadania się raz na zawsze

Zrozum swój pociąg do słodkości,

przejmij nad nim kontrolę

i zapomnij o podjadaniu!

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Pozostało Ci:

Zgodę będziesz mogła wycofać w każdej chwili, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Zapisy do tegorocznej edycji już się skończyły! Aby nie przegapić kolejnej edycji zapisz się na listę osób zainteresowanych kursem!

Kochasz słodycze, a jednocześnie nienawidzisz?


Jesz je częściej albo w większych ilościach, niż byś chciała, a potem czujesz wyrzuty sumienia?


Próbowałaś je rzucić lub ograniczyć, ale Ci nie wyszło? Przestałaś już wierzyć, że się uda?


Czujesz, że nie panujesz nad swoim apetytem?


Próbowałaś już wszystkiego, modnych detoksów, obiecywałaś sobie, że od jutra nie będziesz po nie sięgać, ale już po kilku dniach nie potrafiłaś się oprzeć?


Nie jesteś sama. Nadmierne podjadanie słodyczy to problem wielu kobiet.


Im szybciej poradzisz sobie ze słodkim uzależnieniem, tym lepiej dla Twojego zdrowia, samopoczucia, ale też portfela!

Załóżmy, że zjadasz dziennie między posiłkami tylko jeden batonik – przyjmijmy, że kosztuje 2 zł i ma 250 kcal.

W skali roku to ponad

ORAZ

DODATKOWO

A jeśli zjadasz więcej?

Wiem, jak Ci pomóc!

Nazywam się Barbara Janysek, jestem psychodietetyczką

i coachem.

Od ponad 5 lat pomagam kobietom dobrze jeść i chudnąć, nie tylko przyglądając się temu, co mają na talerzach, ale także temu, co kryją w swoich głowach i sercach. Z doświadczenia wiem, że takie połączenie daje najlepsze efekty!

Bardzo często moje podopieczne mają ten sam problem, co Ty – kochają słodycze i nie mogą uwolnić się od ich podjadania. Wiedzą, że nadmiar słodkości im nie służy, ale nie potrafią powiedzieć sobie STOP. Szukają porad w Internecie, choć te bardzo często nie działają.


Dlaczego?


U każdej z nich przyczyna podjadania jest inna. Mogą w ten sposób np. radzić sobie
z negatywnymi emocjami, nagradzać się za przetrwanie kolejnego dnia pracy, osłodzić sobie zbyt restrykcyjną dietę…


Dopóki nie znajdziesz prawdziwego powodu, dla którego sięgasz po słodycze, nie będziesz umiała sobie skutecznie pomóc i zapomnieć o problemie podjadania raz na zawsze!

Być może czytałaś gdzieś rady w stylu:

„Zamiast słodyczy jedz suszone owoce”

„Najtrudniejszych jest kilka pierwszych dni, dasz radę”

„Napij się wody”

„Po prostu musisz chcieć”


I jakoś te rady nie działały, mimo, że się starałaś.

Bez zajęcia się kompleksowo tematem i znalezienia źródła problemu nie ma mowy o trwałych efektach. I nie chodzi o mówienie sobie "rzucam cukier, nie mogę jeść w ogóle słodyczy", ale o to, żeby odzyskać kontrolę nad jedzeniem.

Nic dziwnego

Właśnie dlatego stworzyłam kompleksowy program „Słodkie życie bez słodyczy”,w którym krok po kroku przechodzimy przez wszystkie niezbędne elementy do tego, żeby uporać się z podjadaniem słodyczy i naprawić swoje relacje z jedzeniem.

Wyobraź sobie swoje życie, w którym:

To Ty decydujesz o tym, co jesz, a nie jedzenie “decyduje za Ciebie”.


Nie szukasz pocieszenia w słodyczach, kiedy masz ciężki dzień.


Potrafisz radzić sobie z emocjami i stresem, inaczej niż sięgając po jedzenie.


Potrafisz bez problemu oprzeć się słodkiej pokusie.


Nie wydajesz niepotrzebnie pieniędzy, dzięki czemu łatwiej realizujesz swoje marzenia.


Jesteś pełna energii, bo jesz lepiej i zdrowiej.


Z dumą patrzysz w lustro na swoją szczuplejszą sylwetkę i zdrowy uśmiech!

Brzmi dobrze?

ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OSÓB ZAINTERESOWANYCH!

Program startuje 1 marca 2021!

Dostęp do kursu otrzymujesz AŻ NA ROK!


Zapisy zamykam ostatecznie 25 lutego.

Kolejna szansa na dołączenie pojawi się dopiero za rok.

Co da Ci udział w programie?

Dowiesz się, skąd bierze się ochota na słodycze.

Znajdziesz przyczynę Twojego problemu z podjadaniem, obserwując swoje zachowania.

Poznasz skuteczne strategie
i stworzysz własny plan działania dostosowany do Twojej sytuacji
i potrzeb.

Zrozumiesz, jak powstaje nawyk
i jak możesz to wykorzystać w walce z podjadaniem.

Nauczysz się, jak radzić sobie
z pokusami i trudnymi momentami, a także jak wytrwać
w postanowieniach!

Odzyskasz kontrolę nad jedzeniem, a przy tym zyskasz spokój, poczucie zdrowego luzu i zadowolenie
z siebie.

Uporanie się z problemem podjadania nie oznacza, że masz już nigdy nie sięgnąć po nic słodkiego. Chodzi o to, abyś odzyskała kontrolę nad jedzeniem. Potrafiła zjeść kawałek czekolady – bez wyrzutów sumienia i bez potrzeby zjedzenia jej do końca.

Poznaj program kursu:

1. Twoja relacja ze słodyczami i wizja zmiany – przeanalizujesz, jak to wygląda dziś naprawdę, a jak chcesz, żeby wyglądało.


2. Dotychczasowe doświadczenia – wyciągniesz wnioski, dzięki czemu nauczysz się wystrzegać się tego, co nie działa.


3. Zmiana celu i perspektywy – przekonasz się, jak pozornie mała rzecz, a zmienia wszystko.


4. Twoje przekonania - przyjrzysz się temu, co determinuje Twoje działania, choć nawet o tym nie wiedziałaś.


5. Motywacja – zbudujesz silną wewnętrzną motywację. Koniec ze słomianym zapałem.


6. Poczucie własnej skuteczności – to, co sprawia, że tym razem nie odpuścisz.


7. Przyczyny podjadania słodyczy – zrozumiesz, dlaczego podjadasz – tylko znając źródło problemu możesz działać naprawdę skutecznie.


8. Nawyki - dowiesz się, jak powstają, działają i jak je zmieniać, bo podjadanie słodyczy to też nawyk.


9. Sposoby na podjadanie pod wpływem emocji – poznasz skuteczne sposoby na to, jak radzić sobie ze smutkiem, frustracją i innymi trudnymi emocjami oraz stresem inaczej niż przez jedzenie.


10. Przyjemności inne niż słodycze - czyli dbanie i ciało i ducha, które uwalnia od myślenia o słodyczach.


11. Zdrowe odżywianie - dowiesz się, jak sprawić, żeby zmniejszyć apetyt na słodycze również od strony fizjologicznej.


12. Jak radzić sobie z pokusami - poznasz skuteczne techniki i narzędzia do zastosowania w różnych sytuacjach.


13. Asertywność żywieniowa – czyli co zrobić, kiedy inni częstują, kuszą i nie wspierają w procesie zmiany


14. Uważne jedzenie – zobaczysz, jak odzyskać kontakt z ciałem i cieszyć się jedzeniem, które Ci służy.


15. Wytrwałość – poznasz sposoby na to, aby z podjadaniem słodyczy skończyć raz, na zawsze.

Materiały w programie uwalniane są stopniowo przez 21 dni – po to, żeby przechodzić sukcesywnie proces zmiany. Dostęp otrzymujesz aż na rok.

Poszczególne lekcje będą zawierać:

Materiały pDF

video

Ćwiczenia

Dodatkowo, przez cały czas będę służyć swoją wiedzą i doświadczeniem w GRUPIE WSPARCIA

Wybierz kurs dla siebie!

standard

  • Roczny dostęp do kursu online i wszystkich materiałów

  • Zeszyty ćwiczeń w formie pdf, praktyczne zadania, nagrania wideo

  • Grupa wsparcia na Facebooku – tylko dla Uczestniczek
  • Roczny dostęp do kursu online i wszystkich materiałów

  • Zeszyty ćwiczeń w formie pdf, praktyczne zadania, nagrania wideo

  • Grupa wsparcia na Facebooku – tylko dla Uczestniczek

  • Ekskluzywny Webinar – tylko dla Uczestniczek

  • Dodatkowa sesja Q&A po zakończeniu programu

  • Nagranie webinaru „Jak sobie radzić z wewnętrznym krytykiem?”

  • Moje indywidualne wsparcie mailowe

  • 2 indywidualne konsultacje przez Skype (2X45 minut)

  • Tylko 5 miejsc!
  • Roczny dostęp do kursu online i wszystkich materiałów

  • Zeszyty ćwiczeń w formie pdf, praktyczne zadania, nagrania wideo

  • Grupa wsparcia na Facebooku – tylko dla Uczestniczek

  • Ekskluzywny Webinar – tylko dla Uczestniczek

  • Dodatkowa sesja Q&A po zakończeniu programu

  • Nagranie webinaru „Jak sobie radzić z wewnętrznym krytykiem?”

premium

vip

Promocyjna cena

tylko teraz

WARTOŚĆ: 497 ZŁ

297 zł

337 zł

Promocyjna cena

tylko teraz

Wartość: 657 zł

797 zł

Promocyjna cena

tylko teraz

Wartość: 1097 zł

STANDARD

Sprzedaż kursu trwa

tylko do 25 lutego 2021 do godz. 23:59.

Pozostało Ci:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Dni
Godzin
Minut
Sekund

Pozostało Ci:

Aktualnie w promocyjnej cenie kurs w wersji standard kosztuje 297 zł, a więc 81 groszy dziennie!

To inwestycja w lepsze zdrowie i samopoczucie,

a kosztuje mniej niż najtańszy batonik w markecie.

Kampania promocyjna kursu odbywa się tylko raz w roku, dlatego jeśli zależy Ci na tym, żeby poradzić sobie skutecznie z problemem podjadania – dołącz do kursu teraz.

Zgodzisz się ze mną, że to niewiele za kurs, który pomoże Ci zmienić tak wiele? Pomyśl tylko, ile możesz zyskać, jeśli odzyskasz kontrolę nad podjadaniem. Jak będziesz się czuła?

Jak wygląda u mnie program online?

Kurs odbywa się na specjalnej platformie, do której otrzymujesz dostęp wraz z Twoim indywidualnym loginem i hasłem.

Kurs odbywa się online, co w praktyce oznacza, że korzystasz
z niego, kiedy i jak Ci wygodnie
- o dowolnej porze, w dowolnym miejscu, wystarczy Ci jedynie dostęp do Internetu.
Materiały możesz pobrać także do siebie na komputer i korzystać z nich także offline!

Całość składa się z 15 merytorycznych i logicznie powiązanych lekcji, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces uwalniania się od podjadania słodyczy.

Codziennie przez okres trwania kursu (pierwsze 3 tygodnie) otrzymujesz maila z przypomnieniem o nowych materiałach na platformie
– specjalnie po to, aby jeszcze bardziej wspierać Cię w realizacji programu i osiąganiu najlepszych efektów.

Wspieram Ciebie i inne Uczestniczki w ramach specjalnej grupy lub – w wersji VIP – za pośrednictwem dodatkowych maili i indywidualnych konsultacji.

W tej grupie masz też możliwość kontaktu z kobietami z całej Polski (i nie tylko), które wzajemnie wspierają się w walce z podjadaniem.

Sprawdź, co mówią Uczestniczki poprzednich edycji

Kurs dał mi ogromną świadomość mojego problemu z podjadaniem słodyczy, miałam dzięki uczestnictwu możliwość przyjrzenia się sobie i podjęcia kierunku do zmiany. I nadmienię, że mimo wiedzy, którą posiadam, bo jestem zawodowo pielęgniarką i pracuję w szkole, która jest szkołą promującą zdrowie, to sama wiedza nijak się ma do samoświadomości. Największa wartość tego kursu dla mnie to podejście, które przygląda się przyczynom zachowania i uczy wprowadzać zmiany w życie co przekłada się na efekt :) Sama tego doświadczyłam za co ogromnie dziękuję. I jeszcze strasznie ważne było dla mnie to, że mogłam w dowolnym momencie zacząć realizować kurs.... podchodziłam do niego 3 razy... za każdym razem jakieś przeszkody utrudniały mi kontynuację...ale jak się okazało, były to "przeszkody" wyłącznie w mojej głowie :)


Ewa, pielęgniarka

Kurs to inwestycja w siebie i powinien mieć status priorytetowy wśród innych domowych spraw. Warto przeznaczyć czas bez wyrzutów sumienia i nie zostawiać robienia lekcji na wolną chwilę. Maksymalizacja uwagi codziennie przez 15-20 minut albo i trochę dłużej na kursie będzie dobrą inwestycją.


Zyskałam świadomość, że należy sięgnąć do źródeł problemu i że sporo tkwi w głowie, zależy ode mnie, od tego co myślę i na czym się skupiam.


Zagadnienia omówione w bardzo przystępny i przyjemny sposób. Dotykają sedna problemu. Pokazują, gdzie szukać przyczyn i jak z nimi się uporać. Nie ma zakazów i nakazów, za to spora dawka pozytywnej energii w postaci filmików i codziennych postów na grupie wsparcia na fb.


Joanna Domin

Od samego początku, gdy tylko natrafiłam na ten projekt, wydawało mi się, że to coś, czego szukam. Stopniowe przybliżanie materiału, fragmenty artykułów, mini-wykładów, które widziałam przed kursem, pomogły mi podjąć decyzję o wzięciu w nim udziału. Dużo się o sobie dowiedziałam. Miałam czas na spojrzenie na pewne sprawy z innej niż zwykle perspektywy. Codzienna interakcja z materiałami sprawiła, że miałam wrażenie, że piszę pamiętnik. :) To była swego rodzaju spowiedź przed samą sobą. Ciekawe doświadczenie.


Już podczas kursu wiedziałam, że to, co finalnie się wydarzy zależy wyłącznie ode mnie. Jednak obecność Basi oraz to, co przygotowała, miały dla mnie duże znaczenie. I mają do dzisiaj, bo dzięki temu w końcu udało mi się wprowadzić długotrwałe zmiany! Dziękuję :)


Aga

Udział w kursie pozwolił mi przyjrzeć się sprawie odżywiania, nakierować myśli na właściwe tory i uwierzyć, że uda mi się okiełznać nałóg podjadania. Program pomógł mi, więc innym też pomoże. Cieszę się, że stworzyłaś taki kurs i fajnie, że można do niego wracać.


Ania

Udział w programie dał mi większą świadomość. Niby takie banalne, ale zapomniałam, jak powinno się jeść posiłki "uważne jedzenie", postaram się do tego przekonać rodzinę :), drobne potknięcia to nie katastrofa. Staram się myśleć o sobie jak o najlepszej przyjaciółce i pozawalam się sobą zaopiekować, nie będę mówiła sobie jaka to jestem beznadziejna czy gruba, tak mam drobne potknięcie i co z tego? to jeszcze nie koniec :) wiem, że potrafię odmówić, jak dzisiaj podziękowałam za kawałek tortu :) Dziękuję za dawkę pozytywnego myślenia :)


Monika

Jeszcze się zastanawiasz?

Pozwól, że odpowiem na kilka pytań, które mogły pojawić się w Twojej głowie!

Czy życie bez słodyczy jest możliwe? I czy ma sens?


Jest możliwe. Mówię to z pełnym przekonaniem, bo pomogłam już wielu kobietom i teraz chętnie pomogę Tobie! Nie chodzi nam jednak o to, by nigdy przenigdy nie sięgnąć już po coś słodkiego. Kurs skupia się na tym, by uzyskać zdrową relację ze słodyczami, byśmy to my mogły kontrolować ich spożycie, a nie one nas. Uwierz, że ja też lubię słodkości! Ale dzięki temu, że panuję nad ich jedzeniem, nie muszę martwić się o dodatkowe kilogramy, nie czuję presji, by sięgać po słodkie i żyje mi się lżej!


Jaką mam gwarancję, że uda mi się tym razem, skoro od 20/30/40/50 lat ciągle myślę o słodkim?


Nawet jeśli teraz wydaje Ci się to trudne, a nawet niemożliwe to prawda jest taka, że możesz uwolnić się od podjadania, także jeśli próbowałaś już skończyć z nim wiele razy. Potrzebne jest do tego jednak odpowiednie podejście oraz strategie, które poznasz biorąc udział w kursie. To podejście będzie inne, bo sięgniemy do źródła problemu. Wspólnie odkryjemy, DLACZEGO nałogowo jesz słodycze. Znając przyczynę, będzie łatwiej walczyć nam o Twoją wolność! Połączymy moją wiedzę i praktykę psychodietetyka z Twoim zaangażowaniem - ta mieszanka będzie naprawdę skuteczna.


Ile czasu zajmie mi uwolnienie się od słodkiego nałogu?


Jeśli sumiennie podejdziesz do przerabiania treści i wykonywania ćwiczeń, szybko zobaczysz pierwsze efekty. U każdej osoby wygląda to trochę inaczej, więc trudno podawać konkretne terminy. Musisz mieć świadomość, że jeśli przez lata przyzwyczaiłaś się do codziennego podjadania, nie zmienisz tego z dnia na dzień. Ale jeśli tylko zaangażujesz się we wprowadzanie stopniowych zmian – na pewno uda Ci się osiągnąć cel!


Bardzo zależy mi na uwolnieniu się od słodyczy, ale nie mam teraz czasu na kurs… Czy mogę zrobić go później?


Jasne! Dostęp do kursu otrzymujesz aż na rok, więc dostęp do niego w tym czasie będzie praktycznie nieograniczony. Możesz kupić kurs teraz, ale zacząć go robić później. Choć oczywiście im szybciej przestaniesz podjadać, tym lepiej dla Ciebie!


Czy dla kursantek przewidziany jest deser?


Tak! Dla kobiet, które wezmą udział w zbliżającej się edycji kursu przygotowałam specjalny bonus – niespodziankę!

To jeszcze nie koniec! Mam dla Ciebie gwarancję satysfakcji - 21 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy!

Ten kurs stworzyłam na bazie swojej najlepszej wiedzy i doświadczenia
i jestem pewna jego wartości. Na co dzień pracuję z kobietami i wiem, co działa. Jestem przekonana, że jeśli sumiennie przejdziesz przez cały kurs zobaczysz u siebie zmianę!


Właśnie dlatego oferuję Ci 21 dniową gwarancję!


Jeśli przejdziesz wszystkie lekcje, wykonasz wszystkie zadania i ćwiczenia i NIC Ci to nie da – zwrócę Ci pieniądze.


Czy ryzykuję? Wierzę, że większość ludzi jest uczciwych. I z tym założeniem daję gwarancję na mój kurs!

PRZEKONAŁAŚ MNIE, CHCĘ DOŁĄCZYĆ DO PROGRAMU!
PRZEKONAŁAŚ MNIE, DOŁĄCZAM!

Same deklaracje „od jutra nie jem słodyczy”, albo czyjeś dopingowanie w stylu „weź się w garść” nie wystarczą! Słodkie życie bez słodyczy to kompleksowy program, który pomoże Ci uporać się z podjadaniem raz na zawsze. Koniec z chwilowymi efektami, detoksami, ograniczeniami, po których problem podjadania powraca. Weź udział
w programie i poczuj prawdziwą słodką wolność!

Jeszcze to czytasz? Nie zastanawiaj się - dołącz do nas!

TAK, CHCĘ WZIĄĆ UDZIAŁ W PROGRAMIE!

fitStrategia © 2017-2021 Polityka prywatności